Mimmi Kindstrand

Hej hopp lingonsnopp!

Kategori: Allmänt

Jag kanske ska berätta lite om mig själv..
Jag heter mimmi Kindstrand och går barn&fritid, första året på Fredrika Bremer gymnasiet. Jag har en mamma och pappa, bor heltid hos mamma fast träffar min pappa och sover där ibland och så. Två bröder, Steve 20, Fredrik 9 och en lillasyster som är 9. Jag har två husdjur, en hamster; Tusse, och min lilla Sally, en sköldpadda + alla dammråttor under sängen..
Jag har underbara vänner! Nu under gymnasietiden har jag funnit många fina vänner, orkar inte nämna alla (slapparsel?!) men iaf BF gänget, älskar er alla!
Förut gick jag i musikklass i tyresö, och har fina vänner därifrån! Mysiga övernattningar och mycket skratt har jag fått delat med er, Puss på er pullisar<3
En väldigt fin person är Amourina, min barndomsvän, älskar den tjejen nåt oerhört!
På fritiden gör jag inte nåt speciellt, går inte på någon sport eller så.. men har bestämt mig att börja träna ..hur ofta brukar man inte få höra det liksom (y) men men jag får kirra det nångång när jag har lust.
Jag har ett pyttepytte födelsemärke på högra ringfingret, om man trycker på det i nåra sec försvinner det men kommer tillbaks strax därefter (onödigt jag vet, men ifall ni ville veta..)
Jag har 5 hål i öronen och en navelpiercing, gillar choklad och sura godisar. Min favoriträtt är tacos, gillar kaffe men föredrar O'boy<3
Jag är en bestämd person och vågar kaxa emot om nån försöker trycka ner mig eller nån vän.. fast jag är en tjej som skrattar dag in och ut, Go' och gla' kexchoklad liksom! Annars skulle ju allt bli så tråkigt ;)

Oj nu har jag typ skrivit en bibel, kulkul men nu vet ni lite om mig iaf! hare gott igelkott

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHA FJORTIS

    2011-02-24 | 22:15:56
  • SOFIEE <3 säger:

    Hjärt märket :D jätte fint <3

    2011-02-26 | 19:05:47
  • Mimmiseeeeen! säger:

    ååh pullan, vad go du är! :* <3

    2011-02-26 | 19:08:07

Kommentera inlägget här: