Mimmi Kindstrand

Hej, jag har tråååk!

Kategori: Allmänt

Helluuu, har verkligen ingenting spec att skriva om.. har sjukt tråk! Såg precis melodifestivalen, tycker faktiskt att det var bra att hon Linda Bengtzing (stavning?!) gick vidare, hon var den enda som hade gjort en svensk låt och gick vidare och hennes musik är liksom melodifestivalen. Alla andra är helt vanligt random låtar, astråkigt passar inte till mello, halloj?!
Aja shitisame, sitter brevid min sis som också sitter vid en computaaah, sociala syskonen - javisst! Tiden går fan fort, nu kndes som att det var igår hon lärt sig att gå och sprang omkull på gräsmattan på landet hehehe, det var tider det! Men nu sitter hon vid datan och fixat hår och tuggar tuggummi som en fjortis helt ärligt talat! ^^ hm, hon är söt iaf ;)

Vi tittade tydligen på en film på 4an, så nu ere tydligen dags med lite nyheter och skit, yaaaay ....naaaaaaat. Jag gillar inte nyheter - det är läskigt, alltid något leeskigt som heender ;o uschkipushki!!
pullirull.. vad tråk jag har! Imrn ska jag shoppa lite med min Amoraaajn.
Ska snart lägga mig, fast ska kirra mina naglar först - fila måla :)
Nu orkar jag inte skriva nå mer, puss och hej leverpastej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: