Mimmi Kindstrand

Home sweet home

Kategori: Allmänt

Sådär ja! Då var man hemma efter en goodie dag med bästus, vi hittade faktisk finfinemangiga kläder tummen upp för det! Skönt faktiskt med en heldag med Amourina för det var länge sedan sist. Har nog inte skrattat så mycket på läääänge "Får jag använda en livlina?" ja det skrattade vi åt ett bra tag.. haha ni fattar säkert ingenting menmen ;) Nu blire bara att chilla galet och jag ska ringa min babe så fort jag skrivit klart!! Men ikväll ska jag svulla glass, har redan tryckt i mig en chokladpudding på burk och ett glas cola, blir sedan mackor och varm O'boy med vispisgräddish med bror min, muuuuuuuuums.. Såklaaaart får vi inte glömma att det är utröstning på Big Brother ikväll, naiz!


Min nykomling, lööv it!

Endast 100:- på NewYorker, klart man ställer upp på att köpa denna beauty ;)

Nu har jag inge mer att skriva om, hoppas alla haft en bra dag! pussen

Kommentarer

  • viktor säger:

    vafan visar du asshole -.-

    2011-02-27 | 23:44:19
    Bloggadress: http://michaelaalm.blogg.se/
  • mimmi säger:

    min klänning?

    2011-02-27 | 23:58:00

Kommentera inlägget här: