Mimmi Kindstrand

Mitt efterlängtade sportlov!

Kategori: Allmänt

Igår: Sov hos lillsis.
Idag: Är emd lillsis, ska på loppis, hem till pappa och sover där - kanske storebror följer med :D
Söndag: Är med min far ett tag, träffa Amourina och ska shoppa lite stuffs ;)
Måndag: Träffa dom flesta i klassen och nåra till, då ska vi ha kul!
Tisdag: kanske hem till tamina?!
Onsdag: Chilldag, ta det lugnt efter två dagars skojigheter..
Torsdag: Träffa min söta Nina som jag inte träffat på år och dar, ska dra till äventyrsbad emd hennes familj. Kommer bli awesome!
Fredag: Träffa min bebbosar från förra skolan, Fatima, Lina och Emmi.
Lördag: Förmodligen träffa kusinen Saga, sleepar nog där då också ;)
Söndag: Slappa galet, eller kanske sträckläsa min bok som ska vara inlämnad kommande torsdag... woohoo!

Ja nu vet ni hur min vecka ser ut, hare bäst!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: