Mimmi Kindstrand

Ny dag, nya tag

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er!
Allt jag ska göra innan jag och Amourina hoppar på bussen till Stolle som går 16.57

  • Vika all ren tvätt - plocka in.
  • Diska min disk som stått på tok förlänge fram näsan på mig..
  • Packa allt jag ska ha med mig.
  • Ner och andla mat, läsk och skit som jag ska ha med mig.
  • Duscha.
  • Platta mitt hår och sminka mig, sätta på mig min nya klänning<3
Låter inte så jobbigt men äääsch lite sympati får man känna för sig själv ibland.. Jag menar, det rä ju LOV föfan, det är ju inte direkt så att man vill stå och vika tvätt då ;)

Jajjaja nu ska jag upp och äta frukost och kolla mina p-piller.. tror jag glömt en dag ILLA Mimmi ILLA! Har sjukt ont i magen just nu.. så en stor god frulle skulle ju inte sitta fel ;) pusssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: