Mimmi Kindstrand

Juldagen.

Kategori: Party

Åh herre gud.. Har vart pruttbakis hela dagen idag, därav bloggningen.. Men nu ska jag berätta lite om gårdagen.

Vi hade samlat ihop en hel bunt med roliga människor och bestämde oss för att föra på amn, standard. Födelsedagsbarnet chrisse var ju självfallet med i leken! Grattis igen gubben. Iaf, vi skulle egentligen vidare till nype/Vickan fast det sket vi i (sjukliga köer fick vi höra) så vi stannade. Folk började dra hemåt, ah de i mitt sällskap så det slutade med att jag satt kvar med krille och Thomas, askul!! Vi stannade till stängning, kl 5, och tog därefter tåget hem. Kom hem vid 6:30. Då var Steve påväg till jobbet, haha!

Sjukligt bra drag, många tequila och goda drinkar! Bästa folket också. Bra jäkla juldag må jag säga!
Nu ska jag sova, godnatt folket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: