Mimmi Kindstrand

Sat vad drag!

Kategori: Party

Men tjenare alla kex!
Planerna för fredagskvällen var att dö i min soffa och äta chirre + dip! Vart det så? Nääää alla, och då menar jag fan ALLA var så partysugna igår!! Efter mycket terrande om festplaner hit och dit så drog jag ut. Blev chill på amn. Var där med emmzor, Andreas, Pill + Nathalie och Nathalie, träffade även Markus och grabbarna, och maaaassa från Fredrika bremer.. Lite roliga/pinsamma återseenden! Och juste, allt Tyresö folk..!

Vid 2-tiden drog jag, emmzor och grabbarna grus hem och badade jacuzzi. Något värt?! Bästa.
Somnade vid 6 på morgonen, har då alltså dygnat.. Woppa..

Men 4 h sömn i bagaget tog vi oss hem, köpte svurre och cola. Mmm! Hemma nu efter allt (visste inte vart jag var när jag vaknade!!).

Bilderrrrrr --

Kommentarer


Kommentera inlägget här: