Mimmi Kindstrand

Söndag.

Kategori: Party

Hallå såhär på kvällskvsiten..
Skitjobbigt att blogg.se appen inte funkar, då kan jag liksom inte lägga upp bilder från iPhonen. Störigt! Så därför är det tråkigt att blogga just nu. SÅ tills vidare blir det tråkig blogging och få inlägg, typtyp.
 
Anyways, gårdagen var fanemig awesome! Pill och Mickis kom hit. Vart rush sminkning och ombyte, alkoholium i pluntor (var inte riktigt min grej att pricka i dessa små hål, men det är en hemlis tills vidare) och svish iväg till bussen, klädda som galningar. Pillan var (hur äckligt jäkla snygg som helst) en polis. Wow, hennes JC skor till outfiten var g r y m !! Och själv var jag en "sovtjej"? alltså.. Pills morgonrock som var en riktigt musikantkjol (mus i kant kjol, kort till musen alltså!) och ögonbindel + tofflor till detta! Mickis var bara en levande snygging. Kom dit vid 23 och då var en del redan dragna så vi satte igång shotsen och hade det trevligt. Träffade faktiskt sjukligt trevligt folk osv. Äntligen fick jag träffa min babe ozzååååå. Hm ja, resten av kvällen var också kul men den tar vi inte i text. Punkt. Hihi.
Jag och Pill kom hem strax efter 4 och slumrade nästan dirr. HAHA, nej juste. La värsta skämtet - pillan undrar varför hon alltid har så frussen rumpa medan resterande är varmt, varpå jag säger "det är ju som mount everest (?), kall på toppen!" mja, yp så.. kommer inte riktigt ihåg men vi hade jäkligt kul iaf. Lol.
 
Idag drog vi en gormé frulle, tyyyyyyp och degade. Lämnade av Pill vid bussen och tog mig hem och degade lite ytterligare. Så har min söndag sett ut. Skoj, tjaaaaaa.
 
En suddig bild från gårdagen! Pill, transan och jag. Och självfallet våra pluntor...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: