Mimmi Kindstrand

Full rulle.

Kategori: Party

Hola amigos,
som van ligt vill inte blogg.se appen fungera på min bajstele så får blogga från datan och då blir dte inga roliga bilder som passar till det jag skriver om, if you know what I mean.
 
Iaf, igår var det som sagt kalas för moi och mami. Släkten kom, hade kul, åt marängswish och lite annat gott, slutade med att Sarah och Steve åkte till systemet en kvart innan det stängde så vi kunde föra på lite sådant gottigott. Så ja, alla ungdomar var kvar, käkade pizza och drack. Drog ut. Började på 54, dit kom även Emma och Elin. Vi drog en strawberry daquiry(stavningen har jag ingen aning om..) men några bangade ur så det slutade med att jag, Tommy, Emma och Elin åkte till Soft Kök & Bar och hängde där hela kvällen. Drack oss glada och hade faktiskt riktigt kul. Efterfest hos Tompa där han korkade upp en moet. Vi drack dessutom i kristallglas, så gissa om vi kände oss fancy där duuu. Haha. Sov kvar där och drog hem imorse. Vilade till mig lite och vart sedan upphämtad av Jonathan, då vi åkte till Ikea för lite rolig inspiration. Wippo. Nu ska jag äntligen få koppla av, kolla på oth och äta mitt första mänskliga mål mat för dagen. Dö vad gott.
 
Såhäääääär taggad på livet nu. Taggad på friluftsdag tomorrow...... Dö. (Var dessutom tvungen att ta enosminkad cam-bild, sorry guys.) Ser ut som tre på bilden. Lekfullt. Tasty.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: