Mimmi Kindstrand

Jag är ledsen för att jag inte är ledsen alls.

Kategori: Party

 
Kör på en gammlish bild dååå.
 

Tyvärr har inte blogg appen funkat nå vidare idag så har ej blitt nå inlägg, ville uppdatera med bilder från gårdagen men det fick bli på detta viset ist.
Gårdagen dåra, underbar! Började med sjukligt god, trevlig, rolig, nervös, spännande, sjuk -middag med awesome peepz. Sedan körde vi igång vid 22 och lokalen fylldes (läs: det vart smockfullt) med utklädda och roliga människor! Galen kväll och minst sagt minnesvärd. Höll mig hyfsat nykter/full hela kvällen så inga minnesluckor här inte. Det tackar jag även för idag, knappt någon bakfylla alls.
Idag vaknade jag vid 9, plurrade och gick och lade mig igen. Vaknade vid 18, drog en sväng till Ica och införskaffade mig bakisgottis och har suttit klistrad framför I rymden finns inga känslor och Hur många lingon finns det i världen med mami och Fredde.
 
Nu ska jag sova och tagga till morgondagen då det blir mini-party med fina människor, blog ya tomorrow! Puss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: