Mimmi Kindstrand

Två partydagar, pheew..

Kategori: Party

Halloiii,
Jag haft 2 sjukt mysiga dagar/kvällar/nätter med frugan. I måndags åt vi gott, drack gott och bara chillade på min balkong. Mitt i allt bestämmer vi oss för att träffa Pernilla då vi ändå skulle natthandla chirre på Statoil. Himla spontant men grymt att få träffa henne igen!
Igår, tisdag, gjorde jag en pangfrulle till mig och Amourina. Efter vart det filmslappis i soffan och sedan vidare till Tyresö. Vi käkade gomiddag och bara njöt utav dagen, alls 5 här hemma. På kvällen drog vi ut och träffade lite folk, drog med mig kusinen också, på en strand där vi drack lite gott, spelade, nattdoppade oss och tom tänkte sno en båt.... Men då kom skjutsen som tog oss tillbaka till verkligheten hehe.

Idag är det lugnt (äntligen haha). Ska träffa en efterlängtad D. Wiiii! Det var la allt för nu. Bjuckar på lite bilder från det senaste. Så mycket bilder från gårdagen har jag tyvärr inte för då var det mest Stephanie som var fotograf hihi. (Det är vattenpipa vi röker, inget annat för den som skulle tro det...) tja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: