Mimmi Kindstrand

Allt är så spontant här i livet.

Kategori: Party

Igår var det som sagt utgång, lite halvnyktert vart det iaf.. Drog med mig två bira på vägen och sen slank det ned lite inne på klubben meeed. Var dock lite halvsegt i början, inte mycket folk osv. Och alla vi var med flängde runt lol. Men sen drog jag och min vapendragare pill ned till dansgolvet och freakade. Haha! Träffade ett par trevliga grabbar sen också. Snarrade och hade skoj med puddingarna tills vi drog till tåget, där vi även träffade resterande kompanjoner. Dock så stod dem på andra sidan tåget... Tro som fan att jag och pill stod på fel perrong, haha! Så det fanns inget annat val än att offra våra liv och kubba över spåret, mygosh.

Dock så slutade kvällen lite tråkigt då några lallare skulle leka balla och veva. Så, från och med nu har jag mord i sinnet och ska strypa människan som var på min vän. Inga namn nämda men du är iaf död i mina ögon, äckelfi**a. (Bra att jag "*"-ade ordet så ingen förstod vad jag menade?? Haha)

Bjuder på några få bilder, vart dock inte så många :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: