Mimmi Kindstrand

1 dag avklarad...

Kategori: Allmänt

Ja men se där ja!
Har inte ätit nå onyttigt alls (förutom den där sketna pepparkakan som jag glömde bort var onyttig och fick ångest direkt efter uppätandet). 
Eftersom att jag skulle jobba till 20 ikväll då vi hade fixarkväll de senaste timmarna, så passade jag på att shoppa bra middag;


Som du kanske ser så är det en froosh-smoothie i korgen och dessa ska tydligen endast innehålla frukt, frukt, frukt och bara frukt. Kul grej och jäkligt nyttigt och bra! Dock smakade denna rumpa till en början, enligt mitt tycke, men efter några klunkar gick den ner.


Beach body bottle, haha.

Stolt är jag över mig själv då jag motstod både vaniljbullar och lussebullar (vilket båda är mina favvobullar) idag. 
Nej nu ska jag dejta kudden, första gången på evigheter som jag sover själv. Don't like it måste jag få medge. Jaja, godnatt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: