Mimmi Kindstrand

Starta ett nytt liv, som man så fint brukar säga.

Kategori: Allmänt



Banan, clementin och choco-latte. Stadig frulle, huh?

Mja men jag har iaf tänkt att dra ner på rent och kärt g o d i s och läsk på vardagar. Så himla onödigt egentligen.. Jag såg dessutom att det finns ett kanonerbjudande på mitt gamla älskade gym, nämligen ett helt årskort för endast 1495kr!!! Jag menar, om man hade gymmat på sats hade det endast stått för en tremånadersperiod, men på fitness24 gäller det för ett helt år. Underbart. Jo men såatteh, det hade jag tänkt köpa mig nu när lönen rullar in på onsdag. 

För övrigt så blir det inge London för mig innan jul, ev. efter, alltså i januari någon gång. Vi får se hur det blir med den saken. 

Nä nu ska jag koncentrera mig på arbetet. Jobbar 110% denna vecka (om jag inte missberäknat). Ha det gött-igelkött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: