Mimmi Kindstrand

Hej.

Kategori: Allmänt

Tänkte bara kika in en snabbis.
Som vanligt jobbar man och står i som vilken vanlig människa som helst...utöver det så har jag småstressat lite över Dennis födelsedag som äger rum den 16 februari vilket är nästa vecka! Så förra helgen införskaffade jag mig något som han verkligenverkligen önskar sig, trots att jag tyckte man kunde fått den nån tusenlapp billigare 😷 ooooch så har jag fixat alla hjärtansdag present också, nämligen en massage för oss två. Så himla mysigt.
Mja, för övrigt var vi ute igår med några gamla godingar. Firade. Bl.a Nicke lite också (som har oturen att fylla 20 på en söndag. Fyfan. Första systemetdebuteb äger inte rum på sin födelsedag. Jag lider med alla som gör det...)

Ja nä, nu vart det lite långdraget.
Nu ska jag fixa naglarna här hemma, i hopp om att de blir i lite bättre skick än vad dem är nu. Längtar till den 27 då jag gör gelenaglar igen... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: