Mimmi Kindstrand

Bra lördag nu då gubbar!

Kategori: Allmänt

Godmorgon lördag!
Gårdagen var rätt tuff på jobbfronten så att säga. Slet sönder båda rygg och axlar då jag fick handskas med den hårdare delen av adhd. Dock avslutades dagen bra och mysig på jobbet då jag och barnen bakade muffins. Det uppskattades av både vuxna och barn kan jag lova!



Jag slutade 17 och då var det bara att svischa iväg till centrum för att möta upp hannahpanna och pappsen. Plankstek och en fin återförening.


Åkte sedan hem till min babe och hade idolkväll (som alla andra i detta land I guess?...förutom Emma som inte vet vad idol är hähä), mös hela kvällen och kollade film. Somna la vid 1-2 nångång.

Idag vaknar jag utav mitt alarm som ringer 06:50, kuuuuul. Det var bara att somna om och invänta nästa alarm, nämligen Dennis alarm. Haha.. 
Nä men idag står det på schemat att möta mamsen i hc, klippa mig, luncha och shoppa. Hur mysigt som helst. Senare ikväll blir det restaurang med min älskling. Jag klagar inte på denna lördag alltså!


#nofilter #osminkad haha.. Blekfet och ful. Så jag rullar nu under vintertider. Dags att sola, träna och må bra nu tycker jag. Det kommer snart ge med sig ;)

Ha en bra lördag everyone, possis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: