Mimmi Kindstrand

Hej.

Kategori: Allmänt

Hallo, jag tänkte bara kika in en snabbis med lite uppdatering. 
Jobbar och står i. Kändes väldigt trögt nu i jul + nyår då jag för första gången inte var ledig i två veckor. Nej för när man är vuxen har man inte lov då. Blä, jag känner lite blandad mening till det såkallade vuxenlivet. Det är bara att gilla läget hur som :) 
Annars då? Jag får damp på både mina naglar och fransar. Jag känner mig bara allmänt "arg" fast ändå inte. Besviken kanske. Ofta när jag känner så, så låser jag folk ute, från mitt liv alltså. Jag är lite i en "ensamvargsperiod" just nu. Jag menar inget illa... Jag måste bara reda ut mitt kaos ifred, på mitt sätt. 

Himla luddigt inlägg vart det. Hur som, så rullar det på, det är huvudsaken. 
Lite bilder från senaste:
(Jag skrattar lite för mig själv när jag ser att nästan varenda bild är mat... MatbloggN-Mimzan!)
























Kommentarer


Kommentera inlägget här: