Mimmi Kindstrand

Fredagsmys var det va?

Kategori: Allmänt

Tjenare tjenare! Har vart på gymmet - Najaden med bror och han polare Matte och Jonas vilket är mina chefer på jobbet..... och jag tog med mig min pillisnoppis. Tror vi två failade lite dock. Men vi hade kul! Vi kirrade 10-dagars kort där så nu ska vi biffa till oss bland alla snyggingar (tro mig, snyggaste killarna i stan.. samlade på detta gym - vad är oddsen?! kanske för att vi kom idag HEHE) Vi tog 19:22 bussen från terminalen och jag åkte hem, Pillow åkte hem till sig för att fixa med sina pållisar sen kommer hon hit med bea för mamma har gjort kött och pommes men vi missade bean i inhandlingen.......... Pillan the save'ior (?) in the night! Hahhaha älskar min engelska<333333

Juste, detta blev resultatet när vi skulle baka cupcakes idag.. allt failade och vi smaskade bara på smeten allt annat såg ut och smakade som bajs (y)


Iaf blir så att Pillis sleepar här sen tar vi bussen till jobbet imrn så först chillar vi lite i Maries butik sen drar jag till donken och när jag slutar åker vi gemensamt hem till henne och då ska vi mysa + lollo, Linn & Johan kanske Chrisse? Mm, ska bli mysigt!

Nu fick jag precis ett mess från pillan att hon är påväg såååååå kanske ska sätta på mig en tröja? lite kallt att springa och möta upp henne i bh.... solklart! BAJBAJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: