Mimmi Kindstrand

God morgon lördag!

Kategori: Allmänt

Har precis tagit mig en skön morgondusch! Och fick helt plötsligt för mig att jag skulle noppa ögonbrynen, hittade dock ingen sån där noppare.. pincett! ah som man säger "man tager vad man hager" typ(?). Nagelknippsare var det första jag hittade. Det första jag gör är att klippa ett jack i ögonbrynet, sköööönt!

Tänkte väcka Pillis som sover så sött. "Godmorgoooon" *petpet* Pillan respons "Hrm... hmmmmm" Sedan hör jag fredric i vardagsrummet "Freddan du behöver inte smyga" då får jag ett svar av Pillan.... "Hm, jag är vaken!" (eller nåt i den stilen med lite mumlande) hahahaha, skönt att vi sovit - strax innan 9 timmar iaf!

Nu ska jag försöka få upp Pillan så vi kan ta oss till jobbet med 10:01 bussen ;) PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: