Mimmi Kindstrand

Idag är det min dag!

Kategori: Allmänt

Woohoo, vaknade på HELT rätt sida idag<3 Är glad på livet, lagt allt bakom mig.. neee, men stuntar i det ett tag bah! Idag slutar jag 16:20 seeegt.. men tro som fan att vi ska baka då cokså! :D Cupcakes! hihihi, säger ju det, den här dagen ÄGER! Ska efter skolan möta upp stev för att gymma på Najaden.. woohoo pirrigt! Ska tillbringa kvällen med min fina Amourina!



Glömde berätta om igår.. åkte till jobbet och av en ren slump fick jag stå i kassa (då jag egentligen hade lobby) och ser då Alicia och hennes far. Klockan var 19:22 så dom tänkte att vänta i 38 min var ju inte så mycket? Så jag fick skjuts hem :D I bilen hem fick vi för oss att jag skulle sova hos henne så efter att vi virrat runt i trollbäcken för att leta efetr hennes syrra åkte vi hem till mig, åt pannkakor och glass<3333 Tog bussen hem till henne, pratade en hel del och somnade till slut.. Hm. Det var väl allt..

Nu ska jag fortsätta vara glad! "glömde berätta en sak nr 2" Jag och Pillan fick simma till skolan idag :D Var en fet jävla pöl framför skolan så vi tog oss ett dopp i det blå, hihihi. Fan vad kul jag har med mina fina vänner. Vi har dansat rumpan av oss!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: