Mimmi Kindstrand

I'm finally home

Kategori: Allmänt



Gick faktikt bra att jobba idag. Eller tillslut iaf.. vissa gäster vill man bara hugga halsen av men det är sånt man får leva med :) Nu när jag ändå är lite uppe i varv (om man jämför från mitt sängliggande och dåsande tidigare idag) ska jag passa på att göra klart lite rester från skolan.

Imorgon är första lektionen inställd så jag börjar 10 ist för 8 så jag klagar inte! Men nu ska jag ta mig nåt litet att äta trots att jag inte är hungrig.. men har inte ätit sen 9 timmar tillbaka.. fan det här är inte bra Mimmi! har redan gått ner 3kg. Blir nog att köpa mig en fet godispåse imrn för att kompensera detta! Tror nog att Lollo kanske är på idéen att köpa nåt gott hihi (a) Nu blir det plugg!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: