Mimmi Kindstrand

Jag är fett poppis! ifall någon antecknar dåra..

Kategori: Allmänt

Kom hem för nån timma sen, dötrött! Julmaten stod framdukad så det var bara att hugga in. Bad mami om en massage för huvudvärken tog fan kol på mig!! Nu ligger jag i sängen -dötrött- med en gnutta mindre huvudvärk, tack mamma

Lite roligt när jag loggade in på bloggen ser jag 3 nya kommentarer på 3 olika inlägg. Känner mig fett poppis! Ser att alla är från Pillow, haha min gullesnippa!



Vi är awesome!

Hm, jag verkligen måste slå in Lollos julklappar tills imrn. Vi ska nämligen byta dom i skolan så ja... rimmen är klara men inslagandet är icke klart! Så det ska jag spendera min kväll med att göra, om jag inte hinner somna det vill säga!..

Känner mig fett duktig (bara måste berätta) tog min första O'boy på jobbet idag, har inte vågat förut.. det är gratis för personalen osv fast jag är bara allmänt dum och feg.

Säger iaf GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: