Mimmi Kindstrand

Lördag

Kategori: Allmänt

Fredag; Mycket stress.. skulle åka hem efter skolan sedan till pillan och lämna stuffs men tydligen hade det vart en seriekrock med tre bilar. KUL! Tog en jävla tid men tillslut kom vi hem till mig igen och tacos stod framdukat på bordet. Slängde i oss maten och fixade oss, var tvugna att rusha till bussen med klackar... illa. Åkte till trollbäcken där fetsen hölls. Var lite awkward i början som det kan vara mens en rullade det in mer människor och det var skitkul! Rökmaskiner, discolampor, och t.o.m egen DJ. Kan ju bara inte bli en bättre lokalfest?! Peter, födelsedagsbarnet - ett stort grattis till dig! Roliga saker hände under kvällen men vissa mindre bra också.. vill inte ta allt här, haha!

Åkte hem till Pillan, var där vid 5 på morgonen. Somnade vid halv sex/sex. Upp och jobba klcokan 10, fick dessuom sällis av Lollo till handen. Var ganska kul på jobbet trot min trötthet som knappt märktes av. När jag var påväg hem från jobbet fick jag reda på att jag, Lollo, Pillan, Likas och Kobban ska på fest ikväll - igen! Kom hem och fick hemköpt pizza och nu ska jag hoppa in i ett varmt plurr och bada av mig champagnen från chamagnebadet igår.. Herre!

PUSS


Lagom fräsh chey just nu vavava..

Kommentarer

  • Pillle säger:

    LOVELY NIGHT <3

    2011-12-04 | 17:50:09
    Bloggadress: http://kranghed.blogg.se/
  • mimzor säger:

    kunde fan inte blivit bättre!<3

    2011-12-04 | 17:56:11

Kommentera inlägget här: