Mimmi Kindstrand

Music is the only way to run away without actually going anywhere.

Kategori: Allmänt


Har inte nämt det här på bloggen förut av olika anledningar men om 2 veckor och 1 dag ska jag flytta till ett nytt boende.. Har vart och hämtat flyttkartonger idag med mami.




Känns dumt att behöva packa ner alla mina saker som stått så bra och dammat på mitt rum som nu vart mitt rum i 10 år.. Usch!
Mellan dessa väggar har jag gråtit mig till söms, skrattat till jag tappat andan, vart sjuk, bråkat, slängt hemtelefonen i golvet, svurit dom värsta svordomar man kan tänka sig, upplevt mer än hälften av mina födelsedagar, slängt igen min dörr framför näsan på mamma, fixat mig inför balen osv osv. Ni vet sånt där som man gör i sitt hem.
Nu ska jag få ett nytt hem, vill inte kalla det för "mitt hem" för jag har ju redan ett hem.
Fan.. sluta gagga nu Mimmi. Jag får helt enkelt inse att det här är det bästa för situationen, just nu. Trots allt..
Instängd nu på mitt rum ska lyssna på musik och drömma mig bort.

Kommentarer

  • Pillorn säger:

    tänk på dina nya inrednings saker som ska blir så braaaaaaa! <3

    2011-12-18 | 20:57:29
    Bloggadress: http://kranghed.blogg.se/
  • mimsen säger:

    ja hihih, det blir väl bar tillslut! <3

    2011-12-18 | 21:16:38

Kommentera inlägget här: