Mimmi Kindstrand

Mysdag!

Kategori: Allmänt

Åkte som sagt till skolan, HELT i onödan! Men jag hade ändå fullspäckat schema som skulle uppföljas i Haninge så det gjorde ingenting. Åt dessutom pannkisar in tha schooooool. Efter lunchen gick jag, Linn och Pill (rim) till c och jag handlade nästan slut på mina pengar, halva min lön har gått åt nu! Aaaaaaah, känns dock skönt att få skämma bort mig själv nu. Senast var typ i maj, sååååå ah. Lägger in bilder på allt det roliga senare eller imrn typ, ah, brabra.

Idag blir det julmat till käk, najs man! Och det bästa var att när jag kom hem sa mami att det fanns en överrasking i kylen, tro som fan att det liger en fet sådan ------->


.....i kylen. O-nice bror? Nu måste jag hjälpa till med maten (jag vet, vart jätte snet men jag och pill hjälpte till i butiken) så nu måste jag rusha!

Btw, har biffat upp mig med Pill på gymmet idag, hittade min dröm man så ja... han var typ ganska skita-i-brallan-snygg, ville bara säga det.. Tjarå!

Kommentarer

  • biffpillan säger:

    han är min <333333

    2011-12-14 | 20:05:23
    Bloggadress: http://kranghed.blogg.se/
  • biffigare-än-pillan--Mimmi säger:

    good luck baby!

    2011-12-14 | 20:20:28

Kommentera inlägget här: