Mimmi Kindstrand

Naturkunskap (y)

Kategori: Allmänt

Kom till skolan, första lektion betos av Shakespear - Romeo hittar sin kärlek blablabla, har glömt vad den hette.. Sen var jag úberhyper och tro som fan att det var prov då och jag skulle sitta still i år och dar... men det gick bra iaf! Kollade sen på dagens avsnitt av julkalendern. Jag och Pill åt Paradis choklad til det mihihi. Och nuuuuu är det naturkunskap -.- Usch"! Har bara en lektion till sne ska jag och Pill dela ut reklam för vera's butik. Ska köpa en fin ljusgrej där idag ozzåååååå, åker direkt till jobbet därifrån. Usch! Ska hem och bar sovasovasova efter det, tro mig.. haha nu säger jag hejdå - hejdå!

Kommentarer

  • Pillan säger:

    tänkte precis på dig och sörjer att du är kvar på jobbet när jag skriver det här.. själv har jag sovit, ätit och bara kollat på tv, fan vad skönt det var!!!!!

    2011-12-15 | 19:23:04
    Bloggadress: http://kranghed.blogg.se/
  • mumsi säger:

    aha men osoft bruden, skulle hellre vart hemma och mys med dig (NOHOMO) gullesnippan

    2011-12-15 | 22:00:09

Kommentera inlägget här: