Mimmi Kindstrand

Negativ inställing?

Kategori: Allmänt


Äter mina goda små mini magnum

På senste tiden nar jag vart nedstämd av olika anledningar. Vill och orkar inte förklara här på bloggen.. Men nu har jag betstämt mig att må bra, det är inte värt att låta ett par skitstövlar dra ner hela min "gladhet". Hihi, nu är det dags att gaska upp sig, men säger dock inte att det är OK det dom gör.. men vill inte slösa all energi på det!

Har pluggat på ordentligt bra dem senaste dagarna tycker jag! Mattetentan - klar, skickade in ett arbete igår som jag bara helt plötsligt fick lust att göra som jag passade på att skriva klart dessutom! Yaay.. osv osv.

Varför denna positiva inställning mitt bland all skit kan man undra? Jo, hörde en vis man säga till mig idag "Mimmi, du får inte vara ledsen.. du är ju klassen lilla mamma!" Vem va denne vise man? Jo Patrik. Hahaha, trots att det var lite skämtig så vart jag verkligen glad! Jag är så glad för dom som står mig nära. På senaste tid har jag umgåtts väldigt mycket med Pillan & Lollo och dom har faktiskt hållt mitt humör uppe trots att jag vart depp så har jag ändå kämpat vidare tack vare dom.

Allt är egentligen skit men jag flyger på moln nu, helt drogad? Haha vettefan, får passa på att vara glad när jag ändå är det. Japp. Nu ska jag titta på dagens avsnitt av julkalendern.

PUSS

Kommentarer

  • PILLI säger:

    mammmmmmmi! våran glädjespridare och trygghet! VAD SKULLE VI GÖRA UTAN DIG? <3



    PS. senaste avsnittet är bäst!!!! DS.

    2011-12-07 | 20:59:10
    Bloggadress: http://kranghed.blogg.se/
  • Mimzorrrrrr säger:

    Pullsiiiiiii! Du är för bra du vännen<3



    PS. jag tycker det jag med :ooooooo DS.

    2011-12-07 | 22:11:20

Kommentera inlägget här: