Mimmi Kindstrand

Never look back. If Cinderella had went back to pick up her shoe, she wouln't have become a princess.

Kategori: Allmänt

Kan lika gärna börja berätta om min helg? jaaaaaa. Lördags; jobbade - fick sluta tidigare. Åkte till Tyresö c och tog en fika på Ben & Jerry's baren med mami och Fredde. Mötte mina k-ompisar där och åkte till Pillis. Linn och Johan vart satta i arbete på dirren. Jag menar någon måste ju göra maten hihihi. Vi andra slappade och välkomnade Chrisseboii när han kom. Åt god mat med trevliga människor och kollade på hur många filmer som helst?.. haha ja och Nattis & Wictor kom lagom till skräckisen. Alla deckade efter den filmen.

Söndag; vaknade 8.... skulle få upp Lollo då hon var tvungen att åka hem tidigt för att hon skulle tydligen provrida en ny hest, kuuuuuuuul! (ingen ironi HEHE) Degade hela morgonen, hoppade tunt i alla sänga som fanns i huset i princip och mös framför tvn. Åkte sen hem till lillasyster. Julpyssel, bak, julgranuppsättning stod på schemat. Nog med allt gottis som jag slängt i mig kom pappa hem med cheez doodles, glass och pepparkaksdeg. Men AJJJJ i Mimmis mage.. Har nästan precis kommit hem och hittade två fina paket + en skål med mandlar på min säng som min fina mami lagt där.



På paketet stod det; Till min söta prinsessa. Love you sweetie //Mami

Nu hade jag tänkt att hoppa in i ett bubbelbad med aniktsmask, hårinpackning osv. Myyyyys! Efter ska jag lägga mig i sängen med datan i knät och titta på jukalendern ♥ Har lixx missad dom 3 senaste.... OMG!

Btw, paketen innehöll en årsförbrukning av choklad! Tack för att du vill göda mig mamiiiiiiiiiiii<3333333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: