Mimmi Kindstrand

Open books, not legs. Blow minds, not guys.

Kategori: Allmänt

Hallihallå. Igår - lördag... vill knappt ta upp allt som hände, haha. Vi skulle iaf på fest i spånga. Så ovärt, svär bror. Bara en massa små anorexiafjortisar och killar som slog sönder stället i princip, Allt kaosade den kvällen.. Hahah det enda roliga var ju när Patrik som "bodde två kvarter bort" kom fram och snacka med oss! Rolig snubbe. Jag och Pillan drog hem till mig och slaggade. Vaknade upp idag och gick ner och handlade svull och kollade på Julkalendern och Livet enligt Rosa. Fett värt! Följde med Pillan till bussen, skönt med en liten prommis. När jag kom hem var det potatisgratäng och oxfilé framdukat. Love

En sak jag lärt mig nu; våga säga exakt vad jag tycker och tänker! Trött på all skitsnack osv. Bättre det än att hålla allt inom sig och låta det ruttna inom sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: