Mimmi Kindstrand

Ovärt?

Kategori: Allmänt

Min dag enligt schema imorgon onsdag ser ut såhär;
kl.8 bkf (lalllektion, vilket betyder att vi ska göra rester och jag har inte en enda rest..)
matte (inställd)
idrott,
lunch,
historia (inställd)

vilket då återstår bkf som jag i princip har bestämt mig för att skita i.. och idrott. Kul att åka till skolan då? Neeeeeeej.

SKA JAG SKITA I ATT GÅ TILL SKOLAN ELLER KS JAG GÅ PÅ IDROTTEN?! hatar skolan rent ut sagt...

Är dock jävligt glad över att jag inte har en enda rest att göra på restdagen, vilket innebär ledighet! En dag innan lovet liksom, värt..  Men vissa har upp mot 10 rester. Tack gode gud (icketroende men okej) för att jag vart duktig i skolan!
Usch, nej nu måste jag tala lite med mina kåmpisar om detta, hur vi ska göra imrn dåraaaaa, bajbaj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: