Mimmi Kindstrand

Sick girl.. Sick, sick, sick!

Kategori: Allmänt



Fan vad surt när man inser att man varken har bestick eller tallrikar för att kunna ta sig en "kvällsglass".. FAN! Blidde en snabb tankeställare, kom på att vi har plastskit hemma så åt i en plastmugg med plastsked. Var inte samma sak, glassen var rent ut sagt äcklig.
Gillar jag att vara negativ eller? Typ.
Kanske min sjuka som smyger sig sakta men säkert inpå, lagom till nyår. Yäääs, kunde inte önska mig något bättre! Dessutom ser jag helt mörbultad ut i ansiktet av olika anledningar. Urk.

Imorgon ska jag iaf få se mitt nya rum, känns skönt! Fast ledsamt, men ändå skööönt! Hade tydligen fått brunmönstrad fondvägg? Får se hur detta bli, höum.

Shiiit, la av fetaste nysen så måste springa och hämta snorispapper..

Sjuka pööööwsar<3333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: