Mimmi Kindstrand

The good thing about sarcasm is the ability to insult idiots without them realizing it.

Kategori: Allmänt

Åååååååh, jag dör!

Igår var det bara deg deg & åter deg.. Åkte hem från Linn vid halv fem tiden om jag inte minns fel. En lång jävla busstur som tillslut fick oss till Gullmars, där skildes jag och Pill åt. Jag åkte hem och dirr in på toan, olidligt kissenödig! La mig sedan i soffan och krampade i magen. Pratade med mami så vart på lite bättre humör Vad har hänt med mig? Kommer i intervaller, vill spy, vill bajsa, vill äta. Bra kombo? Gör inget utav det. Förutom att stoppa i mig gottis.. aaaaaah, smart choice mimsen. Träffade Amourina lite igår ozzzzzzzzå. Somnade kvar där haha astrött trots att jag sovit i princip hela dagen.

Nu, är jag sur. Min mobil fuckar ur. Och det är min reservmobil... Fuck för allt! Haha dissa mess igår men sorryyyyy. (Lät ju nästan som att jag var poppis där va) Tänkte hoppa in i ett plurr och bada bort alla problem. Brukar funka 7/10 gånger, så värt ett försök!

PUSS

Ps. dissade jobbet igår tack vare smärtan, min första sjuka dag från jobbet sen jag började.. trongt gjort mimmi! Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: