Mimmi Kindstrand

Vad är oddsen?

Kategori: Allmänt

Träffar Olivia påväg till bussen så vi hann ta igen en massa bara på bussresan hem. När vi väl var framme i tyresö tänkte vi att jag kan ju följa med till kören, sagt och och gjort så kom vi tillslut fram. Träffade alla mina fina tjejer! Jag vart så glad så jah fick tårar! Vad vi måste ta igen.. det första Sofie säger när hon ser mig (förutom att typ tappa andan och slänger sakerna hon har i händerna på marken och slänger sig runt min hals) "vad vacker du är!" Den tjejen, mina damer och herrar, gör mig såååååå otroligt glad! Såklart dom andra också hihihi.

Tänk allt vi gått igenom! Mina fina cheyor... saknar er nåt enormt


Jossan, Sofie & Olivia

Jag ich min mysSofie

Dem vanliga skrattattackerna.. saknar!

@skolan

Min och Sophias promenad till godissvampen!

Jag och Sofie

Lagar tacos med Sophia!

Sofie och damsugarN^ minnen asså!

Så blir det.. Jossan tar sista slurken, Sofie hade redan somnat och Alicia sitter ocg flinar för sig själv!

Jag och Sophia på balen (bilden tagen underifrån, därav min feta jävla haka.. hahaha)

På balen, Jossan & Olivia

Såklart saknar jag min Alicia, trots att hon inte var med i vår lilla "återträff" idag, fnizz.

Detta är bara en bråkdel av alla minnen vi delar. Nostalgi på HÖG nivå, puss på er mina fina saknade vänner!

Kommentarer

  • sofifisisen säger:

    nu gråter jag igen !!!! <3

    2011-12-14 | 17:44:35
  • mimmisen säger:

    Men snuffisen!!!! <3

    2011-12-14 | 19:36:44

Kommentera inlägget här: