Mimmi Kindstrand

-

Kategori: Allmänt

day one: ten things you want to do before you die.
day two: nine things about yourself.
day three: eight ways to win your heart.
day four: seven things that cross your mind a lot.
day five: six men you think are really handsome.
day six: five things you like to do.
day seven: four turn offs.
day nine: two favorite songs.
day ten: one confession
'

1. Hur det skulle vara ifall jag föddes i en annan familj
2. Varför jag har otur i både spel och kärlek
3. Varför kan man inte ha t.ex shorts utan att äckelgubbar blir ..äckliga?
4. Hur kan man älska någon så grymt mycket och det kan förstöras på en sec..
5. Mina vänner, eller vissa "såkallade" vänner
6. Varför får inte jag träffa min papi?
7. Hur i helvete folk kan svika så jävla mycket utan att ens bry sig minsta lilla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: