Mimmi Kindstrand

-

Kategori: Allmänt

day one: ten things you want to do before you die.
day two: nine things about yourself.
day three: eight ways to win your heart.
day four: seven things that cross your mind a lot.
day five: six men you think are really handsome.
day six: five things you like to do.
day seven: four turn offs.
day nine: two favorite songs.
day ten: one confession
'

1. Kramgo
2. Ge komlimanger ist för att kritisera
3. Inte komma med dåliga "ligga" kommentarer/raggningsrepliker..
4. Vara snygg (a)
5. Inte behöva leva på mina pengar, utan det är ge och ta
6. Våga visa mig inför sina kompisar
7. Inte vara ett slapparsel
8. Sen får man gärna kunna spela gura :$

Kommentarer

  • Hemlig <3 säger:

    check

    2011-07-03 | 20:55:49
  • Viktor säger:

    fan passar ju inte på mig! kan ju plinga på en gura lite ;) hheheheigigigi sluta vara kär i mig..

    2011-07-30 | 21:48:34
  • Mimmi säger:

    Haha charmigt Viktor ;) jo för jag är ju jätte kär i dig, he he he

    2011-07-30 | 22:14:37

Kommentera inlägget här: