Mimmi Kindstrand

Hej, jag lever!

Kategori: Allmänt

Har ju somsagt vart på landet och nå bloggande vart det inte.. Men nu är jag hemma. Var precis och kollade i skafferiet, kylen & frysen - fanns nada hemma. Det sög ju en gnutta. Nä men nu ska jag berätta vad jag har gjort!

Fredag: Kom fram och åt gogogo mat och hade trevligt. Freddan badade trots det dåliga vädret. Mamma och Freddan åkte hem vid 21-22 tiden och vi som var kvar fortsatte bara mysa.

Lördag; Gjorde verkligen ingenting. Var bara hemma vid torpet, spelade kort, åt lite då och då. Kunde dock inte sola tack vare skitvädret. Men en mysig dag blidde det.

Söndag; Åkte till stan (Eskilstuna) och träffade Kenneth och hans nya tjej Amanda som också ska till Tyresö nån gång i framtiden (y) Åkte hem till stugan vid middagsdags, kirrade käk och på kvällen gjorde vi banan & choklad med glass. MUMS!

Måndag; Satt inne. Kunde inte ens gå upp till vinden (där vi sov) för till och med den lilla biten kunde man tyvärr iunte gå tack vare ÖSregnet.. Mysig dag trots det! Såg på Johan Falk senare på kvällen också.

Idag; För en gångs skull var det SOL<3 Idag tittade vi på The Hitcher fastän det var finfint väder. Åkte med bil till Södertälje och sedan kommunalt hem. Suck, tung med all packning.

Nu sitter jagiaf hemma i min sköna underbara säng<3 Ska sova hos lillsis idag, för imorgon fyller hon år, grattis sötnos! Pratar just nu lite med Sandra & Martin på fejjan, saknar dom faktiskt! Long time ago. Nä men här är nåra bilder från torpet och så va. Vart tyvärr inga bilder på oss brudar ;)







Skitdåliga bilder, I know. Menmen :) PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: