Mimmi Kindstrand

RUBRIK

Kategori: Allmänt

Efter bion i fredags ..kommer jag fan inte ihåg vad vi gjorde? Ahmen jag och A sov hos henne iaf. Igår, drog jag till slottet med mami, lillebror och Ylva. Vi badade, simmade ut lååångt och hälsade på båtar ni vet ;) När jag kom hem hade jag en massa missade sms och samtal (jag har knappt haft mobilen på hela helgen, den buggar). Då var det dags att grilla vid Gårdens bad. Så jag tog halv 19.32 bussen dit, såklart hoppade jag av på fel station och nästa buss gick om  en timma. Grrrrrrrreat Mimmi... Bra som man är - kirrade jag det, yeey! Vi grillade, spelade kort och flamsade sönder när Emil & Marcus kom! Haha, säger bara såhär - man kan ha jävligt kul med handdukar *snärt* och dessutom om man är så dum att springfa ut på bryggan när man fightas.. hehehehe! Jag och A ko  hem till henne vid 23 kanske och såklart vart vi lite sugna på¨ choklad (a) gick ner till kiosken och jag vart förälskad.. en fet jävla Ben & Jerry stod precis framför nosen på mig :$ Senare kom Stephanie ner och joinade oss och vi alla sov hos A. Nu är jag hemma, hungrig som ett svin. Blir nog att föla med mami på nån picnic eller vad det nu var. Soligt är det iaf inte så bikinin lämnar jag nog hemma *sadface* Vi höres bror! PUSSIS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: