Mimmi Kindstrand

STOREBROR ÄR ÄNTLIGEN HEMMA!

Kategori: Allmänt

Jag kanske inte har sagt det men Steve har vart borta nu i 8 dagar.. sög ju hårt! Men nu är han äntligen hemma :D:D:D Nu ska jag käka lite yoghurt och melon, smarrit värre. Är ju lite småhungrig liksom. Kan ju bara säga vad jag har gjort idag också - var hemma med lillebror och städade mitt rum och gjorde fint. Gick sen ner till A och på kvällen drog vi ut. Vilket jävla snack det blev! Herre min.. Vi pratade om vår framtid, ca 8 pers som gagglade i mun på varandra om man skulle kirra en man som betalde allt åt en och bara pilla sig i naveln resten av livet eller göra rätt för sig, alltså jobba som en vanlig människa.. Ni kan ju förstå vilken sida jag var på? Inte tänker jag leva på en man och sedan när han lämnar mig, sitta i skiten. Ja men halloj. Nä men jag Emma, Helena & Robin gick sen till Time och på tillbaka vägen tyckte vi att vi skulle sitta på emmas rygg, alla 3 av oss.. Ingen bra idé, jag flög som en pallevante rakt ner i marken (y) Nä men nog pratat om det, hehehe! Nu ska jag forstätta leva livet, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: