Mimmi Kindstrand

Time to say goodbye

Kategori: Allmänt

Insåg just nu när jag kom hem att mina fötter var megaskitiga.. Tack vare hålet i dojjan såklart. Inte röölliT..

Kom somsagt precis in. Var ute och lekte lite med Stephanie, Latifa, Helena, Robin, Helene & Emma. Vi spelade Solo. Var ett tag sen man gjorde det, kulkul! Sparkade sparkcykel och var sedan tvungna att slänga in dom i en buske när snuten kom och då vi ändå var tvugna att kubba till bussen, haha!

Har vart och shoppat lite med mami idag. Och idag bestämde vi äntligen när vi skulle åka till landet. Jag, Stephanie, mami & Fredde åker på fredag morgon/dag och stannar tills på tisdag. Måste ju hem lagom till Hannah's födelsedag! När man ändå pratar om trollen, träffade henne och Helene i C när vi var där. Kul för vi skulle ju kirra present till just henne, höhö. Mamma köpte ett silverörhänge till mig iaf, ser såhär ut --->

Kanske lite dålig bild men anyway ;) Detta har jag på örontippen, längst upp ni vet? Skitgölligt.

Imorgon ska jag och mamma göra en lite smårolig sak - skriver om det imorgon, hihi. Nä men nu ska jag sova, godnatt PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: