Mimmi Kindstrand

1-30

Kategori: Allmänt

1. Vem var du senast med? Amourina, Stephanie & Anneli. Eller såg min mami senast.

2. Är du singel? Varför? Klart! För jag lever livet.

3. Vad hör du just nu? California Kingebed

4. Vad har du för planer i helgen? Tar dagen som den kommer ;)

5. Om du var fast i ditt rum i tre dagar med ditt ex, vad skulle du göra? Åh, fyhelvete

6. Vilken är den senaste killen du pratade med? Lillebror, annars Jocke :)

7. Vad tycker du om tatueringar? Älskar't

8. Har du någonsin sagt att du aldrig mer ska älska någon? hm, vissa saker ångrar man verkligen..

9. När var du senast riktigt arg? Idag, nog pratat om det

10. Den värsta "konsekvens" du fått göra? I 6an, pussa killen jag då absolut inte gillade.. riktig slempuss där alltså"

11. Vad tror du personen du gillar gör just nu? ..

12. När gjorde du senast något som du visste var fel? Prata med han som betyder så grymt mycket för mig men ändå inte är "bra" för mig..

13. Hatar du den senaste killen du "hade något på g med"? Hatar är ett starkt ord.. men snudd inpå

14. Har den personen som sårat dig mest, bett om ursäkt? Ett antal ggr, ja.

15. Vad är det största misstaget du gjort? Tro på allt skitsnack

16. Är den personen du kysste sist, den personen du kommer kyssa nästa gång? HAHA, nä

17. Har du gillat någon äldre än dig? Jupp

18. Har du kysst den senaste du smsa med? Hehe nope (a)

19. Vad gjorde du förra helgen? Firade midsommar och festade med fina vänner och var med bästa vännen

20. Brukar folk säga att du pratar för fort? hehe, det hör jag allt för ofta..

21. När sov du senast med någon av motsatt kön? Mars..

22. Tror du andra kommer döma dig från vad du har svarat? Kanske, men det är deras val.

23. Finns det någon av motsatt kön som betyder världen för dig? Ja, fast jag vet inte hur mycket jag betyder för honom..

24. Är det svårt för dig att komma över någon? Dom jag har träffat har det gått ganska snabbt för! hehe, fel det lät då. Men ja.

25. Kommer du bli sårad av någon snart? Återstår väl bara att se, right?

26. Vad ser du mest fram emot just nu? Potatissalladen i kylen som jag ska käka till lunch imrn ;) Eller.. att Steve ska komma hem!

27. Vad är det pinsammaste du har gjort? Strulade med min polares bästa kompis och som även var kompis till en jag var på G med lite senare..

28. Vem vill du helst träffa just nu? Steve<3

29. Finns det saker i ditt liv som förändrat dig? oohja! Det som inte dödar en gör en bara starkare

30. Vem älskar du emst på hela jorden? Finns ingen spec person, utan jag älskar mian vänner, familj och så. Alltså dom närmaste

Kommentarer

  • FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

    sv; vart tvungen att pausa bloggen under helgen, men återhämtade krafter gör att jag nu måste gå vidare och med det är tillbaaks i bloggen :) ursäkta att jag inte svarat på din kommentar innan! din komplimang värme verkligen. ja jag kan ju inte vara nån annan än mig själv :D

    2011-07-04 | 14:43:17
    Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: