Mimmi Kindstrand

Awesomness

Kategori: Allmänt




















Coola kisarna sitter fortfarande i hemvisten.. jag, Chrisseboii, Linn & Pillan. Vi slutade för ca 1,5 timme sen. Vi ska snart till mitt jobb, Donken.

Mitt schema för lovet;
  • Idag; Jobb 15-20, gym 20- sen sova.
  • Lördag; Jobb 11:30-20, sen drar jag hem till Pillan så drar vi på feeeeeest!
  • Söndag; Inget planerat?
  • Måndag; Studiebidraget rullar in så shopping!
  • Tisdag; Inget planerat?
  • Onsdag; Träffa brudarna från klassen och mysa med film osv.
  • Torsdag; Jobb 16-20.
  • Fredag; Inget planerat?
  • Lördag; Alla helgona, gå till farmor och farfars grav. Jobba 11:30-15:30.
  • Söndag; Tagga till skolan...

Roligt lov? Ska klämma in gym var och varannan dag och gärna lite extra jobb. Sen ska jag, Stephanie & Amourina ha myskväll nån dag! + att jag och Amourina ska se bio nån dag också......

Nu ska jag Pillan & Linn till mitt jobb och Chrisse dissa för han skulle möta up sin cheyyyy, tjarrrrrrrrrrrrå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: