Mimmi Kindstrand

Old pics

Kategori: Allmänt


Jag och lillebror

Lillasyster och jag.

Blommor jag fick då jag medverkade i musikalen House of Fame.

Snygga lillebror sommaren-10

Puss på os, fnizz.

Mys picnic med Sofie och Jossan.

Jag och storebror i min gamla skola efter musikcafeét.

Min tjejmiddag. Saknar vårt stora rödbruna träbord..

Jag och Sofie ville åka lillebrors sängrutchkana hihihihi..

Söt sofie på shoppingtur

Stark lillebror! steve bakom ;)

Jag och Steve hos mormor och morfar

Alicia, när vi var påväg från mig hem till henne en fin vinterkväll.

Vart lite nostalgisk då jag satte på min gamla data och började titta på en massa gamla bilder. Naw, hur kul som helst ju! Men nu är jag megatrött, skriver mer imorgon om min dag osv.. godnatt!

Btw, alla bilder är runt 2-3 år gamla därav lite förändringar you know haha.

Kommentarer

  • sofisisen säger:

    Tuppisen !! sötgurka <3

    2011-10-20 | 23:39:50
  • mimsen säger:

    Jaaaaa !! snyffeeeee <3

    2011-10-21 | 10:16:10

Kommentera inlägget här: