Mimmi Kindstrand

En bild säger mer än tusen ord.

Kategori: Allmänt

Jag ska förklara min dag med bilder, haha nej inte riktigt egentligen men lite bilder ska nu upp!

Var i skolan idag, gjorde en fiskbensfläta och hade målat grymma naglar - lila.

Gick till centrum med mina fina vänner (alla på bilden + Martin)

Fick med med en rosa Wonderbra och två toningsfärger med mig hem.

Sen blidde det gym. (Haha, ett kort på mitt gymkort.. hade lixx ingen bild från gymmet)

Till middag blev det fiskgratäng. Freddan ville inte ha det, han föredrog potatisgratäng sa han och jag menar.. vem gör inte det? tss men dagens middag tyckte jag var mumma iaf!

Och eftersom att det är Kanelbulens dag idag (grattis, eller vad man ska säga) så bakade jag både kanel- och vaniljbullar.

(Innan dom stoppades i ugnen)

(Precis tagit ut ur ugnen, klaraaaaaa)

Har nu dessutom tonat mitt hår och imorgon blir dte att använda WB'n, premiär nu va gubbar! Visar före/efter bilder på håret imorgon. Nu ska jag föna håret så jag slipper sova med blött sen sova. Pussgodnatt

Kommentarer

  • Oleg Svensson säger:

    vill ha före & efter bilder på tuttarna med...!!!

    2011-10-05 | 00:04:07
    Bloggadress: http://pillorna.blogg.se/
  • Lars Gustafsson säger:

    Klart du får gullet!!

    2011-10-05 | 13:31:56

Kommentera inlägget här: