Mimmi Kindstrand

En bra lördag trots allt!

Kategori: Allmänt


SNYGGA SOM FAN.. RIGHT?!

Somnade som en stock igår, i soffan såklart.. blidde inte ett skit gjort igår. Så jag tog mig upp klockan 9 imorse och hoppade inte plurret dirr. Hårinpackning, bodyscrub & ansiktsmask satt då inte fel efter denna slitna vecka!

Började jobba klockan 11.30 till 16.05 blidde det för jag jobbade över en snabbis hihi. Känns skönt i plånkan ska ni veta ;) JAJUSTE! så grymt gulligt av Nattis att komma till mitt jobb idag. Blev så chockad när jag såg henne i min kö helt plötsligt. Då var det så att hon hade fått med sig mina nycklar igår så jag var tvungen att knippsa mitt lås till skåpet, det sög ju :( men hon står där iaf, med mina nycklar OCH en stor kexchoklad i handen och ger den till mig.  SNUFFE VAD SÖT DU ÄR! Hihi, jag förlorade mitt lås på detta äventyr men fick en kexchoklad av min fina vän, tack söta du

Jag, Steve & Jonas åkte hem till dom så bytte Steve kläder och vi vart upphämtade av mami så åkte vi till kusinen som fyllde hela 20 barre, grattis Tommy! Hade så grymt kul, som vanligt!
Vi bestämde julklappisarna också. Jo det är såhär, varje år drar vi lott om vem som ska köpa till vilken person i släkten och vilken bokstav den ska börja på så man kan satsa på en present men alla får en varsin iaf. Orkar inte förklara bättre, haha..
Lite maskerad fick vi på köpet, som bilden visar; Sarah - mannen i förhållandet & Steve - kvinnan i föhållandet. Så det kan bli ibland vettu!

Blir att sova hyfsat tidigt idag för 10.01 ska jag sitta på bussen för snäll som jag var tog jag ett extra shift imorgon. 11-15, feels goooooood! Gymmet dirr efter jobbet med mami. Sen får jag se vart dagen tar mig!

Ha det bra sålänge folks!

Kommentarer

  • Nattis säger:

    Åh Mimmi, du vet inte ens hur dumt jag kände mig när jag hittade dina nycklar, vart 100 % säker på att det var mina ... skit dumt ju! ;(( Jag ska köpa en fin hänglås för dig också! puss <3

    2011-10-22 | 22:29:53
    Bloggadress: http://nattisg.blogg.se/
  • Nattis säger:

    ett fint * hihi (a)

    2011-10-22 | 22:34:07
  • mimsen säger:

    Men gumman, inget att oroa dig för ;) jag har nåt hänglås här hemma som typ ligger och skräpar vet du va, hihi! Allt vart ju bra i slutändan iaf så. Tack gumman för chokladen (a) PUSSI<3

    2011-10-22 | 22:54:22

Kommentera inlägget här: