Mimmi Kindstrand

Everyone hears what you say, friends listen to what you say, bestfriends listen to what you don't say.

Kategori: Allmänt

Bild på mina riktiga naglar, silvriga nagellacket jag köpte igår.

 

Kom hem för nån timma sen efter att ha sovit hos Amourina. Vi hade grymt kul, det mesta vi gjorde var att tönta oss. Typ skriva till allt och alla på facebook, sms, ringa. Kul liv? Vi hade assssssskul! Det hade dom med ;) Nu är jag lite halvt sliten men ska ta mig till gymmet idag och köra på utav bara fa-an! Känns som att det behövs då jag vart onyttig nästan hela veckan och inte kunnat tränat så som jag velat tack vare min nacke. Nu ska jag fortsätta vara rolig och titta på skittvprogram. Får sedan se vad dagen tar mig. Inget planerat än så länge, peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: