Mimmi Kindstrand

Expert på att rodna.

Kategori: Allmänt


Och här med välkomnar jag höstlovet 2011' vilket betyder att det var sista "hälso-vecka-dagen" idag då jag och nåra spelade goalboll. Går ut på att man är 2 lag och man har skidglasögon som är helt svart så man är "blind" och man ska göra mål på varandras sida och tydligen tacka Gunnar mig för mitt fina uppspel då jag gick "vilse" som jag sa, haha.. Var sjukt läskigt när jag helt hade tappat greppet om vart jag var osv, kändes som att jag stod inne i väggen. Tss.

Nu ligger jag redan i sängen, för att? Jo för att tagga inför jobbet imorgon bitti. Messa med en snubbe på bussresan hem, han frågade; "Vad fan ska du sitta hemma på en fredag för?" Jo, jobbet kallar. Man kan ju nästan tro att jag är en singel mamma 40+ som måste jobba arslet av sig för att ens få mat på bordet till sina 10000 barn. Braaaa..

På sociologin idag förresten gick jag och Nattis till biblan och jag lånade en bok som jag redan läst men var bara tvungen att läsa en gång till (a' Expert på att rodna - Katarina von Bredow. Galettttt bra!

Är alldelses för trött för att blogga nu och kommer nog inte vara så aktiv på bloggen under helgen fär den delen heller. Ha det bäst så länge, PUSSI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: