Mimmi Kindstrand

fml

Kategori: Allmänt


Bilden är tagen för nån timma sen då jag, Lollo och Pillan gör precis tvärtom som vanligt! Stavgång stod på schemat men vi valde stav-åka-kundvagn ist. Lika bra.

Nu sitter vi alla i hemvisten, håltimme. Börjar kännas som en vana nu... nä SK! Hål kan man aldrig få för mycket av.

Vi har bara skapande då vi ska fortsätta filma på filmen men vi glömde dildon och det är en viktig materiel sak i vår film och detta klipp så jag kan lika gärna åka hem nu då jag ändå glömde nån slags mat/macka/yoghurt eller så.. Jobbar 16-20 idag. Vilket innebär att jag kommer hem 21.15 ca. Så pallar inte dagen om jag åt 11 och får min nästa måltid 21.30 ca, lixx 10,5 timma.

Är dessutom megasuris och trötter för sov ca 4 timmar inatt, 01.30-05.30..... Hann dock få mig en liten vila innan jag gick upp och gjorde smoothie till tjejorna och mig. Blidde sen kaffelatte som inhandlades på pressen och blåbärsmuffins som vi tog igår från butiken, hihi.

Nu orkar jag inte skriva nå mer för är sur. Nä, men ..eller jo.

Heido.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: