Mimmi Kindstrand

Fredag igen då!

Kategori: Allmänt


Just nu sitter jag på engelska lektion och tjillar med vännernaaaa! Dom är awesome ♥ Nyss var vi uppe i stora skolan och då kom en viss "Benjamin" fram till oss och presenterade sig. Till en början trodde jag att han skulle predika om nåt ointressant men det visade sig att han var kompis till en snubbe vi festat med och ja.. haha vi drog sen ut på en cigg med dom men jag, Pillan & Nattis skulle inet cigga så vi drog ner till baracken varav en snubben skriker "Pillan.. nice ass!" Hahahaha, tror jag skulle dö av garv!

Igår btw, frågade Steve efter jobbet ifall jag ville sova hos honom. Det tackar man inte nej till! Vi satt uppe och kollade på nån cp film och drack te och åt vindruvor. Kunde dock inte sova så mycket inatt då jag om och om drömde samma dröm.. Jag vaknade av att jag försov mig hela tiden. Så till slut brast jag ut "Steve, vad är klockan?!" Då var klockan 04.10. Suck.

Nej men nu ska jag ta vara på denna sista fredag innan det efterlängtade älskade höstlovet.

BAJBAJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: