Mimmi Kindstrand

Fredag in my ♥

Kategori: Allmänt


Denna snygging fyller hela 17 barre idag! Grattis gumsi ♥ Blir att ha lite födelsefika för Linn med nåra från klassen efter skolan idag. Nu sitter jag på eng lektion snart lunch sen pompom lektion med Erki, hahaha kan ju inte bli bättre!

Igår var det absolut värsta dagen någonsin på jobbet.... alla gäster var elaka och jobbiga. Stressade på som fan! Och grädden på moset kom Johan med hans två polare. Söta snubbisar men usch vad jobbigt det var, haha!
Var lite smått irriterad för jag hade fått 4 h sömn och lunch kl.11 och åt middag 21.30......

Blir att gymma idag efter GOFIKAT för jag har då proppat i mig både det ena och det andra nu i veckan.. bara i Vera's Butik då jag och Pillan hjälpte hennes mami Marie, då kan ni inte ana vad jag smarrade på karameller, choklad, sockervadd (som Lollisen köpte) och kaffe mochiato och ännu mer vart det på kvällen. Sen köpte mami hem julmust och det kan jag då inte hålla mig ifrån :$

Men nu måste jag vara duktig och göra klart mitt arbete som egentligen redan ska vara gjort... Peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: