Mimmi Kindstrand

Fredag ♥

Kategori: Allmänt

Idag på lektionen, fezt!


Kan börja detta inlägg med att säga - denna dag har vart awesome! Tråkigt på museumet, skit läskig guide.. Hela klassen drog på fika i stan efter. Alla verkade hatra oss för vi var så många men så det blir ibland hoho. Och söta snälla rara Patrik och Martin har masserat mig och klappat mig i håret, hihi nussegullar! Och Idag fick jag vara med på en "konsert" och fick en lite kärlekssång av Patrik (eller han sjöng till alla men jag tog åt mig!) Lollo köpte en skitsnygg vinterjacka! Jag fick med mig två nagellack, som planerat! Och dessutom milkshake och glass. Liksom räcker inte med en utav dom, måste ha både och.. Nu när jag varken har gymmat eller ätit nyttigt kan jag fortsätta på det spåret så ska nu efter middagen som då bestod av pizza, gå ner till Ica med Amourina och köpa godis och mysa med henne hela kvällen lång. Ha en trevlig kväll people, PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: